Els alumnes ens posem les piles per assolir correctament la feina que ens demanen
Durant aquests primers dies de confinament, els i les alumnes de tercer hem notat un augment de treball per part d’alguns professors.
Els nostres professors exigeixen més concentració i esforç en les seves assignatures, ja que molts han perdut hores de classe i això fa que hagin de distribuir el temari en un espai de temps més reduït.
Evidentment, els professors i professores tenen tot el dret a afegir feina a la rutina dels alumnes, ja que la jornada diària s’ha ajustat a la meitat d’hores habituals. En canvi, els alumnes –entre els que m’incloc– no estan gaire contents i es veuen desbordats de deures, tot i que entenen la posició dels mestres.
Malgrat això, no es pot negar que la majoria estem complint la nostra part del tracte, duent a terme totes les activitats requerides. Sota la meva opinió, hauria de ser una cosa a tenir en compte per part dels mestres.
Òbviament, tant nosaltres com els professors encara ens estem adaptant a la nova vida escolar amb la qual sembla que treballarem durant força temps.
Per tant, considero que els professors estan fent el que els toca. I que els alumnes també estan donant tot el que poden d’ells mateixos. El que necessitem es una bona ració d’ànims per part dels nostres tutors, que segur que ens ajudarà a mantenir el cap ben amunt i aobrir-nos pas entre el problema tan greu que estem patint.
Article redactat per estudiants d’ESO i redactors del projecte Revista Escolar Digital (RED). RED és una xarxa de diaris dirigits i editats per alumnes
Junior Report impulsa una xarxa de Revistes Escolars Digitals gestionades per alumnes de secundària. Informa’t sobre el projecte aquí.