27 desembre 2024
spot_img
27 desembre 2024

Formació per comunicar-se a escala global

El grau de Gestió de la Comunicació Global combina la formació en comunicació corporativa amb el màrqueting i les noves tecnologies

La globalització ha canviat les condicions en què es desenvolupen les diferents empreses i negocis del món. Ara tot està interconnectat i les diverses àrees empresarials necessiten treballar conjuntament (braç a braç) per a ser productives i rendibles.

El bon funcionament d’un nou projecte dependrà, doncs, que tots els departaments estiguin al corrent dels canvis que està experimentant el món: conflictes militars i polítics, canvi climàtic, tendències en el mercat, nous descobriments…

Aquests canvis es produeixen a un ritme accelerat i s’han de tenir en compte per a prendre decisions i actuar empresarialment. En aquest sentit, el paper de la comunicació és imprescindible: a través de la capacitat de negociar i d’informar, les noves empreses podran funcionar en un món globalitzat. I només les organitzacions que sàpiguen adaptar-se a les noves condicions del mercat tindran èxit.

Aquest nou context exigeix una formació professional a l’altura, com el grau universitari Global Communication Management (Gestió de la Comunicació Global) de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de Blanquerna (FCRI).

Continguts multidisciplinaris

El grau consta de quatre cursos acadèmics i 240 crèdits, que s’imparteixen de manera presencial en horari de matins (de 8 a 14 hores). A través d’aquests estudis, l’alumnat adquirirà coneixements sobre comunicació, economia, finances i gestió empresarial, preparant-se, així, per a la nova realitat del mercat global.

Blanquerna ofereix als i a les estudiants l’oportunitat d’aprendre d’un professorat en actiu, és a dir, professionals de prestigi que tenen la seva carrera fora de la Facultat. A més, posa a la seva disposició equipaments innovadors d’última generació perquè l’alumnat pugui aprendre fent servir les noves tecnologies.

El grau està basat en la multidisciplinarietat, element que queda reflectit al pla d’estudis: l’alumnat podrà desenvolupar-se professionalment en comunicació corporativa i relacions públiques, empresa i màrqueting, noves tecnologies, humanitats i ciències socials.

El nou grau aposta per una visió global dels estudis i el coneixement.

A més, aquests estudis destaquen per la seva dimensió internacional: totes les assignatures del grau s’imparteixen en anglès i els estudiants podran escollir un altre idioma addicional per a aprendre, entre els quals hi ha l’àrab, el xinès o el francès. Blanquerna també ofereix la possibilitat de participar en diferents programes d’intercanvi.

Pel que fa a la metodologia, Blanquerna opta per a un aprenentatge personalitzat i qualitatiu. Per a dur-ho a terme, s’utilitzen les classes magistrals, on els professionals del sector imparteixen les matèries de contingut teòric a tota la classe, i els seminaris, on el docent treballa amb grups reduïts per a un seguiment més personalitzat. A tot això s’hi sumen les pràctiques laborals.

Accés al mercat laboral

L’alumnat també podrà accedir a una xarxa empresarial de pràctiques que li permetrà entrar en contacte ràpidament amb el món laboral. L’objectiu és que els estudiants del grau tinguin el coneixement suficient sobre la realitat de la comunicació a les empreses.

Per aconseguir-ho, la Facultat té convenis amb més de 1.200 empreses on els estudiants es preparen professionalment per a enfrontar-se al món laboral real. Les pràctiques es concediran en posicions relacionades amb la comunicació, la gestió o la internacionalització.

Amb aquest aprenentatge, l’alumnat podrà començar a confeccionar una xarxa de contactes professionals que poden ajudar-lo a introduir-se a l’àmbit laboral en un futur. A més, les persones que hi estiguin interessades, podran fer pràctiques a l’estranger (sempre que les condicions sanitàries ho permetin).

Últimes notícies

-Contingut patrocinat -
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.